Je bent verantwoordelijk voor het onthaal van de bezoekers en leveranciers en verstrekt correcte
informatie met het oog op een professionele en kwalitatieve dienstverlening. Daarnaast zorg je voor
de algemene administratie ter ondersteuning van de diensten.
Als eerste contactpunt sta je in voor de frontoffice van het kantoor :
- Onthalen van bezoekers en de eerste inlichtingen verschaffen
- Telefonisch oproepen in ontvangst nemen en verdelen
- Doorverwijzen naar gespecialiseerde personen en/of diensten binnen het kantoor
- Inkomende en uitgaande post verwerken en beheer van de mailbox
- Beheer van de wachtruimte ( infokiosk, folders aanvullen)
Andere taken:
- Afhandelen van diverse administratieve opdrachten
- Algemene administratieve ondersteuning van de verschillende diensten van het kantoor
Basiscompetenties
je werkt graag samen met andere mensen;
je kan je in iedere situatie goed uitdrukken;
je bent integer
je stelt de klant voorop.
Functiespecifieke competenties:
je bent empathisch, stressbestendig en assertief;
je kan je flexibel opstellen en bent een echt organisatietalent.
voorwaarden:
je hebt minimum een diploma secundair onderwijs;
je hebt een goede kennis van word, excel en outlook;
je spreekt en schrijft perfect Nederlands.
- Een marktconform salaris
· Een voltijdse betrekking:40u effectief/week
· 20 wettelijke verlofdagen, 4 aanvullende verlofdagen (vrij te kiezen) en 4 officieuze feestdagen (11/07, 02/11, 15/11 en 26/12)
· 12 ADV-dagen
· Extralegale voordelen zoals groepsverzekering, maaltijdcheques, eindejaarspremie, hospitalisatieverzekering,verplaatsingsvergoeding,
woon-werkvergoeding of fietsvergoeding
Jan VANDEBERG
0473 98 49 46
jan.vandeberg@wil.be